MAKANAN LINTAH BERASASKAN BIO TEKNOLOGI

Nantikan kemunculan produk terkini dari kami. Makanan lintah berasaskan bio teknologi yang terbukti berkesan untuk pembiakan dan pembesaran. Ianya telah diuji dan menunjukkan lintah mampu membesar tanpa memerlukan BELUT sebagai sumber makanan.

15 Komen

Filed under makanan lintah

15 responses to “MAKANAN LINTAH BERASASKAN BIO TEKNOLOGI

  1. zarol

    kami pemuda utara berumur 23.kami sgt2 berminat untuk memulakan perniagaan penternakan lintah.permasalahannya disini,kami sudah mempunyai modal dan tanah untuk penternakan tetapi tidak tahu langkah-langkah untuk memulakannya.oleh itu kami mengharapkan bantuan utk membolehkan kami meneruskan hasrat untuk menceburi bidang usahawan penternakan lintah.sesiapa yang boleh membantu memberikan pandangan,sila dail 0164995655 (zarol)/0194647524 (faizul)…bantuan anda amat dihargai

  2. Moneyceo

    Maksud nya sintetik food ke bro? adakah makan tu tak menyebabkan quality lintah menurun?

  3. ajet66@det

    Saudara Zarol dan rakan2, anda boleh dapatkan nasihat dan panduan secara site consultation dari saya. Sila berkunjung ke tempat saya jika berminat. Terima kasih.

    Saudara moneyceo, produk kami dihasilkan dgn kaedah biotech. Ianya menggunakan bahan semulajadi (mesra alam) dan diproses tanpa menggunakan sebarang mesin.

  4. anaiz

    sorry la kalau saya bertanya. mmg saya agak jahil bab2 lintah nih.
    lintah ni mmg boleh dimakan ker? nanti kena masak @ macam mana?

  5. ajet66@det

    saudari anaiz, lintah tidak boleh dimakan oleh orang muslim. Lintah digunakan dengan meluas dalam bidang perubatan dan kosmetik.

  6. anaiz

    oo..ic. sorry la tanya soklan mcm tuh. hehe..mmg tahu.
    so kalau bidang kosmetik, fungsi lintah ni mcm mana?

  7. ajet66@det

    hasil kajian menunjukkan bahan yang terkandung dalam lintah dapat menghalus dan melicinkan kulit.

  8. Anonymous

    “Saudara moneyceo, produk kami dihasilkan dgn kaedah biotech. Ianya menggunakan bahan semulajadi (mesra alam) dan diproses tanpa menggunakan sebarang mesin”.

    MANA NAK DAPAT BEKALAN.

  9. ajet66@det

    Bekalan boleh didapatkan terus dari tempat kami.

  10. jebat

    Menurut art solist sdn.bhd…selain pemakanan biotech untuk pembesaran , belut tidak boleh diketepikan , sebab
    tanpa darah belud , ia hanya besar tapi pembiakan kurang…darah belud diperlukan untuk memaksimakan pembiakan lintah…harap penjelasan

  11. ajet66@det

    Saudara Jebat, banyak lagi kaedah atau darah boleh digunakan sebagai pengalak@ransangan untuk pembiakan lintah. Belut hanya salah satu dr sumber tersebut.

  12. Faridd

    Saya baru memulakan penternakan lintah. Saya ingin tahu cara memasarkan lintah2 ini.

  13. ajet66@det

    Saudara Farid, sila berkunjung ke tempat kami utk penerangan yg lebih terperinci

  14. teman baru aje memulakan ternakan lintah…cadangnya nk ternak belut skali,,kat mana boleh teman dapatkan anak benih belut yang bagus utk diternak

  15. saudaraku mohon bertanya.kalau sekitar kl nak dapatkan makanan lintah macam mana?

    Ajet says: Saudara boleh hubungi KHAIRI – PENGEDAR UTAMA (LeechGrow) – 019-3102210

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s