Masih Lagi Terasa Kemeriahan

Salam Aidilfitri buat semua. Kemeriahan hari raya masih lagi terasa. Kunjungan sempena bulan yang mulia dan penuh barakah ini masih berjalan. Pengunjung yang datang ke kolam latihan@R&D kami tidak putus-putus. Rupanya masih ramai lagi yang berminat dan ingin mendalami ilmu berkenaan ternakan lintah.

Sejak aku pulang dari Jengka 16, setiap hari aku menerima tetamu yang ingin belajar dan ada juga yang ingin menjalinkan kerjasama dalam usaha mengembangkan lagi industri ini. CIKOPET juga mendapat sambutan yang begitu hebat sekali. Mungkin disebabkan keberkesanannya yang telah terbukti memberikan impak yang begitu positif sekali terhadap lintah.

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk menjalankan usaha ini, silalah ke lokasi kolam latihan aku di Kuala Ketil, Kedah pada setiap hari Ahad bermula jam 9.30 pagi. Taklimat secara “site consultation” akan diberikan secara PERCUMA. Cuma aku harap sesiapa yang datang sila bawa makanan&minuman sendiri….. he..he..he.. “tak kan nak free semua bro….”

Hanya JAUHARI yang mengenal MANIKAM. Jumpa lagi.

Makluman kepada penduduk JENGKA & kawasan yang sewaktu dengannya, sila hubungi saudara JIMY di talian 017-9034217 jika anda berminat untuk menjalankan usaha ternakan lintah.

Tinggalkan komen

Filed under hala tuju industri lintah, tawaran makanan lintah, ternak lintah, tetamu kolam lintah, usahawan lintah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s