Telor Lintah

Salam pertemuan buat semua pengunjung Warisan AR. Mungkin ramai yg dah pernah lihat dan rasanya lagi ramai yg belum pernah lihat. Aku tunjukkan di sini untuk tatapan semua. Inilah telur lintah atau cocoon yg selalu disebut-sebut itu. Maaf gambar kurang jelas. Perhati baik-baik..Tu yg nampak macam ‘jelly’, jernih aje tu…

telur lintah

Ha..cam na, dah nampak?

Baguih la kalau dah nampak. Maaf la no, kualiti gambaq kurang sikit. Maklum la amatur….. Walau macam mana pun, alhamdulillah dapat juga tengok kan? Lepaih ni tak payah nak buat andaian lagi. Ha…penganjur kursus (tak dak kolam) yg dok ambik duit bakal penternak, ni la telur lintah yg hangpa dok sebut cocoon(bila tanya tak tau nak jawab) tu…. Ok..jumpa lagi…Wassalam.

Tinggalkan komen

Filed under telur lintah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s